ładowanie...
pl ↓
03.12 28oC

Zdrowie i Witalność

Przez cały Rok

Zadbaj z nami o swoje

Zdrowie i Witalność

Przez cały rok

ZADZWOŃ TERAZ BY POZNAĆ CENY!

HAPPY HOURS!

ZADZWOŃ DZIŚ DO GODZINY 17:00
I OTRZYMAJ 10% RABATU!

DZIKI WTOREK!

ZADZWOŃ TERAZ I ZAREZERWUJ SWÓJ POBYT
W KOŁOBRZEGU Z 5% RABATEM!

Procedury zapewnienia bezpieczeństwa w Doris SPA w związku z pandemią COVID-19

Na podstawie wytycznych Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego
i wewnętrznych zasad  bezpieczeństwa.

Szanowni Państwo w trosce o najwyższą dbałość w zakresie bezpieczeństwa Gości i naszych Pracowników zobligowaliśmy się do postępowania zgodnie z poniższymi zapisami przygotowanych przez nas zasad.

#StopWirusowi

#BezpiecznePowroty

PRACOWNICY DORIS SPA I DBAŁOŚĆ O BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH GOŚCI

Wszyscy nasi Pracownicy dokonują samooceny stanu zdrowia przed pojawieniem się w pracy zgodnie z https://www.pacjent.gov.pl/...

Dodatkowo każdy Pracownik jak i pracownicy firm kooperujących przed rozpoczęciem pracy zobligowani są do:

  1. W wyznaczonym miejscu Obiektu wykonania pomiaru temperatury ciała przy użyciu bezdotykowego termometru każdej osobie będącej Pracownikiem Doris SPA lub Pracownikiem naszych Kooperantów.
  2. Nasi Pracownicy i Pracownicy naszych Kooperantów są dopuszczani do czynności zawodowych tylko i wyłącznie wtedy kiedy ich temperatura nie przekracza 38℃ oraz nie wykazują innych objawów takich jak: kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem.
  3. W przypadku wystąpienia temperatury przekraczającej 38℃ lub wystąpienia objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem, Pracownicy nie zostają dopuszczeni do pracy i wskazuje się im zalecenie postępowania zgodnego z wytycznymi GIS.
  4. Kadra kierownicza została zobligowana do systematycznej weryfikacji stanu zdrowia podległych Pracowników i udzielania im pomocy jeśli nastąpi taka konieczność.
  5. Realizujemy politykę bezpieczeństwa. W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych Pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.
  6. Wszyscy nasi Pracownicy i Pracownicy naszych Kooperantów stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych.
  7. Zastosowaliśmy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy Pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.
  8. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Pracowników –  łatwo dostępne i widoczne dozowniki na zapleczach, szatniach itp.
  9. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  10. Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej  odległości.
  11. Tam gdzie jest to praktyczne i bezpieczne zmodyfikowaliśmy zadania i procesy w celu zwiększenia fizycznych odległości między pracownikami, a gdzie to możliwe, wykorzystujemy do komunikacji telefony.

KODEKS BEZPIECZNYCH PRAKTYK

RECEPCJA

  1. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/ przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  2. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, poręczy przy głównym wejściu, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp.
  3. Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji, używanie jednorazowych lub zdezynfekowanych długopisów.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  5. Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  6. Udostępnienie do sprzedaży środków dezynfekujących, rękawiczek oraz maseczek.
  7. W przypadku pojawienia się Gościa z objawami choroby, Obiekt zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
  8. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości z zachowaniem odległości lub rodzina.
  9. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce - minimum 2 metry
  10. Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych.
  11. Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach.
  12. Obowiązują  godziny doby hotelowej 16:00-11:00.

POKÓJ HOTELOWY

  1. Obowiązkowe dezynfekcja każdego opuszczanego przez Gościa pokoju i wietrzenie przez minimum 1 h przed przyjęciem kolejnego, podczas pobytu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
  2. Procedury sprzątania, dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, pilota TV,  armatury, poręczy, wietrzenie pokoju hotelowego dostosowane do potrzeb epidemicznych.
  3. Usunięcie z pokoi na stałe elementów dekoracyjnych.
  4. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytulub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
  5. Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
  6. Pościel i ręczniki prane są w temp. min 60ºC z dodatkiem detergentu.
  7. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
  8. Wymiana ręczników odbywa się w recepcji SPA

GASTRONOMIA: JADALNIA/KAWIARNIA HAVANA

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu.
  2. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami.
  3. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, menaży, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana przekładek, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
  4. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa do strefy gastronomicznej, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych obsługa uniemożliwia przebywanie Gościa w części gastronomicznej. Procedura może być powtórzona - decyduje Pracownik.
  5. Stosujemy wietrzenie pomieszczeń.
  6. Posiłki serwowane na miejscu przynosimy na tacach, które myjemy i dezynfekujemy każdorazowo po użyciu.
  7. Posiłki serwowane na wynos lunch pakiety wydajemy bezkontaktowo, na ladzie w jednorazowych opakowaniach.
  8. Obsługa nosi maseczki lub przyłbice oraz rękawiczki, każdorazowo dezynfekuje ręce po wykonanej usłudze.
  9. Wymagana jest każdorazowa dezynfekcja stolika po zakończeniu obsługi gości lokalu gastronomicznego przy danym stoliku. Po zakończonej dezynfekcji stolik powinien zostać oznaczony napisem: „zdezynfekowano”.
  10. Restrykcyjne przestrzeganie zasad higieny, dobrych praktyk higienicznych,
  11. Utrzymywanie wysokiego stopnia higieny osobistej, w tym dbanie o odpowiednią, czystą i – w razie potrzeby – ochronną odzież,
  12. Stałe stosowane dobrych praktyk higienicznych (regularne mycie rąk, powstrzymywanie się od niehigienicznych zachowań, na przykład kichania czy kaszlenia, przy produkcji lub styczności z żywnością, szczególna dbałość o czystość toalet itp.).

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. W pomieszczeniach sanitarnohigienicznych wywieszone zostały instrukcje dot. mycia rąk.
  2. Regularna dezynfekcja toalet. Stosujemy ręczniki papierowe do wycierania rąk.
  3. Wprowadzenie ograniczenia korzystania z Sali zabaw – rezerwacja indywidualna na godziny przerwami na dezynfekcję, ustala recepcja.
  4. Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci.
  5. Regularna dezynfekcja wind hotelowych.

SPA & WELLNESS

  1. Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi.
  2. Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, opakowań kosmetyków.
  3. Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami do zabiegów fizykalnych, indywidualne stanowiska kosmetyczne oraz do masażu.
  4. Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  5. W szatni basenowej jednocześnie mogą przebywać max. 4 osoby, w przeciwnym razie prosimy o oczekiwanie w kolejce zachowując bezpieczną odległość.
  6. Ograniczamy poruszanie się pacjentów po gabinecie, aby zminimalizować możliwość kontaktów.
  7. Nieprzyjmowani są Goście na zabiegi, którzy są zaziębieni, z kaszlem, termometry są dostępne w recepcji.
  8. Rozłożenie w czasie wizyty, aby zmniejszyć liczbę osób przebywających w gabinecie w tym samym czasie. W gabinecie może przebywać tylko tylu Gości, ile jest stanowisk do ich obsługi.
  9. Organizacja trybu pracy dokonywana jest z uwzględnieniem systemu zmianowego i rotacyjnego, tak aby nie dochodziło do mieszania się pracowników pracujących na danej zmianie. Dopuszczalna jest praca tego samego zespołu przez cały dzień.
  10. W miarę możliwości w dniu poprzedzającym planowaną wizytę personel kontaktuje się z Gościem w celu potwierdzenia wizyty i potwierdzenia dobrego stanu zdrowia, pozwalającego na odbycie zabiegu.
  11. Zamieściliśmy czytelną informację przy wejściu do obiektu o zakazie korzystania Strefy SPA i Wellness w tym z basenów i saun osób z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych.

Wytyczne dla Gości:

  1. Nosić osłonę nosa i ust oraz rękawice ochronne (jeśli jest to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu).
  2. Nie używać telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.
  3. Gość przychodzi na zabieg bez osób towarzyszących.
  4. Poinformujemy Gościa o zaleceniu posiadania własnych środków ochronnych.
  5. Umożliwiamy Gościowi zakup maski.

UWAGA:
Ze względu na obostrzenia wynikające z COVID-19, od 6 czerwca do odwołania ze Strefy Wellness w DORIS SPA mogą korzystać wyłącznie Goście hotelu.
Do odwołania wstrzymana jest sprzedaż nowych karnetów.

Niezbędne jest zachowanie dystansu 2-metrowej odległości pomiędzy osobami stojącymi w kolejce oraz w otoczeniu pływalni, tj. szatni, przebieralni, toalet, natrysków, brodzika i utrzymaniu minimalnej odległości od innych osób wynoszącej 2 m, także podczas pływania w basenie.

Użytkownicy przy wejściu na teren szatni są zobowiązani do dezynfekcji rąk.
W przypadku jacuzzi, gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego zaleca się – korzystanie pojedynczo lub w kilka osób, które na co dzień mieszkają się sobą.

FITNESS

  1. Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom przez personel hotelu: w tym maty, kije, itp.
  2. Dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem.

OGÓLNE

  1. W związku z zagrożeniem wirusem COVID -19 Dyrekcja ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałyby zagrożenie Gości oraz Personelu Doris SPA.
  2. Dezynfekujemy sprzęt hotelowy udostępniany gościom (rowery, kijki do nordic walking) po każdym użyciu.
  3. Wymiana ręczników odbywa się w recepcji SPA.
  4. Precyzyjnie dozowane są profesjonalne środki myjące.
  5. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  6. Przygotowane jest pomieszczenie dla ewentualnej izolacji osoby z podejrzeniem choroby.
  7. Stosowanie zaleceń wg zaleceń GIS i WHO.
  8. Kontakt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu: tel. 94 352 35 54

Telefony alarmowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kołobrzegu:
tel.694 493 755 oraz 692 416 706  (w sytuacjach awaryjnych)
Infolinia NFZ tel. 800 190 590.

Rezerwacja, wpłacenie zaliczki, zakwaterowanie lub korzystanie z jakichkolwiek usług Doris SPA jest równoważne z akceptacją i stosowaniem się do niniejszych Procedur.

UWAGI DODATKOWE:

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem pracownika.

  1. Pracownicy/obsługa lokalu powinni zostać poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  2. Zaleca się bieżące śledzenie informacji Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia, dostępnych na stronach gis.gov.pl lub https://www.gov.pl/web/koronawirus/, a także obowiązujących przepisów prawa.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem należy niezwłocznie odsunąć
    pracownika od pracy i odesłać transportem indywidualnym (własnym lub sanitarnym) do domu lub w przypadku gdy jest to niemożliwe, pracownik powinien oczekiwać na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie od innych osób.
  4. W przypadku, gdy nie ma możliwości dedykowania pomieszczenia dla osoby podejrzanej o zakażenie należy wydzielić miejsce w którym osoba ta bezpiecznie poczeka na transport w odległości min 2 od pozostałych osób.
  5. Należy wstrzymać przyjmowanie klientów, powiadomić właściwą miejscowo powiatową stację sanitarno-epidemiologiczną i stosować się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.
  6. Zaleca się ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami gabinetu, oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  7. Rekomenduje się stosowanie się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego przy ustalaniu, czy należy wdrożyć dodatkowe procedury biorąc pod uwagę zaistniały przypadek.

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u gościa/klienta zakażenia koronawirusem.

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby, jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, osoba nie powinna zostać wpuszczona na teren lokalu. Powinna zostać poinstruowana o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Zgłoszenie incydentu do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu, oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  3. Ustalenie listy pracowników oraz klientów, o ile to możliwe, obecnych w tym samym czasie w części/ częściach lokalu, w których przebywał gość, i zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl, odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.

TA STRONA UŻYWA COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej o Polityce prywatności.