ładowanie...
PL
06.06 28oC

Zdrowie i Witalność

Przez cały Rok

Zadbaj z nami o swoje

Zdrowie i Witalność

Przez cały rok

Regulamin rezerwacji

REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
  2. W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis. Na życzenie Gościa Recepcjonista ma obowiązek pozostałe dane meldunkowe wpisać samodzielnie z dokumentu tożsamości.
  3. Ze względów bezpieczeństwa Wszyscy zmotoryzowani Goście zobowiązani są podczas zameldowania do podania numeru rejestracyjnego pojazdu. Niezależnie od tego, czy pojazd został zaparkowany na terenie Obiektu czy poza.
  4. Parkowanie samochodu na terenie Obiektu jest płatne w kwocie 20 PLN za dobę.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub kradzież samochodu Gościa jak i rzeczy się w nim znajdujących, dokonanych przez osoby trzecie (art. 846 par 4 Kodeksu Cywilnego).
  6. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa; niegrzecznego, agresywnego, znajdującego się w stanie nietrzeźwości lub, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin. Wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo na szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w Obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu.

WARUNKI REZERWACJI

  1. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości min. 30% wartości pobytu. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
  2. Rezerwacja niegwarantowana zachowuje ważność do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. Po godzinie 18.00 w przypadku nieprzybycia do Hotelu rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. W przypadku zamiaru późniejszego przybycia do Obiektu prosimy o powiadomienie Recepcji co najmniej do godz. 14.00.
  3. Dokonanie rezerwacji niegwarantowanej jest przyjmowane tylko dzień przed przyjazdem i nie wymaga wpłacenia zadatku. Anulowanie przez Obiekt takiej rezerwacji po godzinie 18-ej w planowanym dniu przyjazdu uprawnia Obiekt do naliczenia kary umownej w wysokości opłaty za 1 dobę pobytu. Rezerwacja taka może być przyjęta tylko na jeden pokój.
  4. W przypadku anulacji rezerwacji, która nastąpi najpóźniej na 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu anulacja jest bezpłatna. Obiekt zobowiązany jest w terminie 21 dni do zwrotu pełnej kwoty zadatku.
  5. W przypadku anulacji rezerwacji poniżej 30 dni przed datą przyjazdu wiąże się z utratą pełnej kwoty wpłaconego zadatku.
  6. Klient ma prawo do bezkosztowej zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana, co najmniej na 21 dni przed pierwotnym terminem rezerwacji. Dopuszczalna jest możliwość dokonania zmian w złożonej rezerwacji w zakresie: daty pobytu lub liczby osób, wg ofert i cen obowiązujących w nowo wybranym terminie.
  7. W razie nieodwołania lub przesunięcia rezerwacji poniżej 21 dni przed planowanym przyjazdem pobieramy opłatę za jedną dobę.
  8. Doris SPA zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe. W przypadku rezygnacji z pobytu z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian Rezerwującemu nie przysługuje zwrot zadatku.

TA STRONA UŻYWA COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej o Polityce prywatności.